Vad hände med min powernap?

Det sägs att 15 min är lagom för en powernap, en halvtimma max hade jag tänkt att sova för jag har mycket att ta igen i skolan nu efter att ha chillat och klacksparkat problem och uppgifter i en vecka. Fyra timmar senare vaknade jag och nu ligger jag i sängen med laptopen på magen, känner mig ovanligt ynklig och självömkande. När det går så långt att jag hoppar över ett danspass på friskis det är då jag börjar fundera på om jag är sjuk. Jag blir aldrig sjuk, jag har norra europas bästa immunförsvar men när jag väl blir sjuk då blir jag sjuk på riktigt. Så nu ska jag googla efter en kur "stoppa viruset"! En kopp té till att börja med skulle göra susen.

Ni ska få ett uppdrag av mig ikväll. Skänk mig en tanke, tyck lite synd om mig alternativt tänd ett ljus för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0