Wooohoooo FREDAG hela veckan

Ja eftersom jag varit sjuk hela veckan så infinner inte den här fredagskänslan som den brukar göra. Men jag är lika glad för det för om ca 30 min kommer Anna och hennes ragg och hämtar mig för vi ska åka till IKEA i Valbo. Jariba!! Jaf har så mycket jag behöver inhandla nu när Karin flyttar och så är jag megasugen på köttbullar. Att vakna upp idag och känna hur frisk jag blivit helt plötsligt var det bästa som kunden hända, dock förstördes min lycka lite senare av en annan liten åkomma, det är väl typiskt men bra, men det ligger inte rätt i tiden just nu så att säga.

Snart måste jag börja överväga var jag ska spendara sommaren.. Jönköping/Gränna/Falun/London?
Våren går ju alltid så fruktansvärt fort och sen står man där i maj och vet inte vart man ska ta vägen så lite framförhålning är på sin rätta plats.
Jag har sett på för mycket SATC nu när jag varit sjuk, jag blir inspirerad till max och håll i er nu tjejer, det är nu det börjar,, Sex and the Falun. Det är typ som en ny tidsepok förstår ni. Jag och Camilla börjar lite smått i morgon med en frukostdejt, att sitta på Café Vi Tre är nästan som att sitta på ett Starbucks på Manhattan, eller? Jag har ett uppdrag att utföra denna helgen, jag kan dock inte säga vad men ni kan få en ledtråd, det handlar om karlar och gratis måltider.


Hahaha jag bjuder på en gammal fredagsbild som säkerligen egentligen är en torsdag/lördagsbild på mig och Tessan. Förfest i ett Locuskök och jag ser lite dimmig ut.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har lyckats försnilla till mig bio av en herre i helgen! tummen upp

Roligt menlöst fakta; Rasen av ondra, asfula varelser som försöker ödelägga jorden i storspelet Gears of War heter Locus! Humor, tycke jag!

2009-01-30 @ 10:58:27
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/
Postat av: Becca

haha, jag skulle leta fram adressen till digitid på google men då fick jag en träff på dig istället :) det är ganska lätt att få en träff på din blogg om jag söker på google, undrar om nån mer på jobbet fått reda på det kanske :P

2009-01-30 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0