Ytterligare en omställning

Ett varv runt Tisken så här på morgonen gjorde susen, och nej jag har inte sprungit, jag har gått. Kände mig sjuk igår men lite bättre idag iaf, pjuh. Vet ni vad??!!! Paret som skulle flytta in har redan hoppat av sina utbildningar efter en vecka och flyttar tillbaka till Avesta. Jag ska få bo själv!!!!!!! Det är garanterat i tre månader iaf för de har tre månaders uppsägning, bittert för dom att betala hyra om de inte ens ska bo här, men jag är tokglad. Och ingen kommer troligtvis inte flytta in mitt i terminen vilket innebär förhoppningsvis att jag får bo själv fram till augusti =) Jag hade älskat det.

På lördag flyttar Karin ut, hon har hyrt in alla sina vänner som flytthjälp så jag tänker med andra ord hålla mig ur vägen. Vem är min frivilliga tillflyktsort på lördag?
Idag ska jag faktiskt plugga, så det så! Ohlalalala jag fick VG på den muntliga engelska trots att jag inte lämnat in en uppgift =)  Så då har jag iaf två VG av fyra från förra terminen! Bra Angie! Och vad ska vi satsa på att få VG i den här terminen? Hmmm juridiken, marknadskommunikationen och event management får det bli.. För et som inte vet så är VG det högsta man kan få på högskolan, inga MVG här inte.

Klockan 1 ska jag träffa Malin och Susann för en fika på stan. So I better start now!

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0