Heilbronn - hier komme ich!!

Idag fick jag ett mycket välkommet mail i inboxen från Heilbronn Hochschule. Jag har fått ett litet rum i delad lägenhet för endast 193 euro (hittade inte euro-tangenten) i månaden. Rummet är möblerat och på 12kvm. Pratade med pappa nyss, han hade fått post till mig från min skola i Tyskland, lite broschyrer och kursplaner. Nu känns det helt plötsligt så nära allting. I september då blir det bon voyage! För er som missat så ska jag plugga en termin i Tyskland till hösten.
Jag googlade bilder från Heilbronn, titta vad vackert! Synd bara att det är under vinterhalvåret som jag ska bo där, men senhösten är nog nice iaf :)



Det är så vackert i Tyskland. Under andra världskriget så bombades hela Heilbronn...


då såg det ut så här.. Ååå hoppas de har massa smarriga museum så att jag kan få veta allt om Heilbronns historia. Ni anar inte vilken museum tönt jag är, jag skulle kunna bo på ett musem.

Jag har brännt mig nåt fruktansvärt efter att varit i solen en hel dag så nu sitter jag naken på min balkong och försöker svalka mig.

Kommentarer
Postat av: carro

Hej! Så fint! om jag blir rik kommer jag ock hälsar på

2009-07-03 @ 14:21:06
URL: http://www.knutenknut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0