Inlägg nummer 700

Mitt inlägg nummer 700 kommer jag ägna åt hettan. Luften står stilla i Falun, jag har suttit i flera timmar på balkongen, det känns som om jag sitter i en bastu trots att solen aldrig ligger på denna sidan av huset. Inatt ska jag fan sova på ballen, jag ska plocka fram en madrass och slå läger. En knullvänlig madrass så ska jag fantisera om vältränade underarmar och titta på en stjärnklar himmel. Kommer vakna imorgon i gryningen med spindelnät i håret om jag har otur. Imorgon blir det ytterligare en simtur med Anna i Lugnets utomhusbassäng. Imorgon tänker jag dock inte åka vattenrutsckanan Fritt Fall för att komma ner i vattnet, trodde jag skulle dö när jag åkte den. Man var modigare när man var liten tror jag. Nä det får nog bli den långa rutschkanan imorgon, den går nog förhoppningsvist inte lika snabbt.
Näähäpp lite Harry Potter på det här kanske..


Till mitt inlägg nummer 700 bjuder jag på en bild på min söta lilla Camilla.

Som ni kanske märkt så har min blogg den senaste veckan ekat tom på bilder av mig,, mitt minneskort i mobilen är fullt så jag kan inte ta fler blider. 2GB med bilder har jag fyllt den med. MEN jag har köpt en extern hårddisk till datorn som jag ska organisera alla mina bilder på :)

Nu ska jag sova med spindlarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0