Vilken pärs

Har sprungit intervaller i en mil på löpbandet, jag är numera mer död än levande. Jag är som en vattenpöl, alldeles våt av svett. Idag borde jag nog tamtusan duscha. Lyckligtvis sprang jag inte in i en tredjedel av trekanten idag på friskis. Det blev lite genant häromdan när vi snubblade in i varandra efter mitt svettig löppass. Han kunde nog iaf inte urskilja om den röda färgen i mitt ansikte kom från ansträngningen eller från åminnet av nattens händelser. Den andra tredjedelen av trekanten ser jag alldeles för ofta, så ofta att det känns helt naturligt, mohahahaha.

Skämt å sido, idag har jag skruvat isär möbler, alla möbler som Becca så fint skruvade ihop åt mig för knappt ett år sen, vackert. Undra när jag kommer ha användning för dom nästa gång.
Ikväll blir det middag här hemma med Sofia, jag ska bjuda på kyckling och sallad och annat smått o gott. Det blir nog en och annan mintpinne också, de är jättebra för konditionen. Jag och Sofia är om 5 år ekonomiskt oberoende (jag är redan det) så en botox är bara några småslantar. Eller så kanske Sofia kan ta tummen ur röven och inleda äktenskap med stockholmaren 37 år med american express, han kan försörja oss båda två,, som lyxhoror liksom.

Kommentarer
Postat av: Sofia

om jag gifter med mig honom och sen skiljer mig så borde jag ju kunna tjäna en liten hacka på det!

2009-07-31 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0