Åh en slappisdag

Hur längesen var det inte som man kunde ligga framför teven en hel dag och se på värdelösa program och moffa i sig godis, glass och massa kakor?? Det finns aldrig tid för sånt längre. Så mycket krav och måsten hela tiden. Är det så här det är att vara vuxen? Nästa vecka när jag åker hem till pappa ska jag släppa allt. Kommer komma tillbaka till Falun med ångest och en lång jävla lista över allt jag borde gjort. Och varför ligger det ett halvt knäckebröd under min Ä tangent, det knaprar varje gång jag trycker ä. Idag har jag jobbat till klockan 1 sen var det bara för mig att åka hem och städa. Min lägenhet har blivit en svinstia men nu är iaf köket rent. Jag trivs inte när det är så fruktansvärt stökigt. Eftermiddagen har präglats av en bitter Angelica. En lycklig nyhet är dock att på söndag ska Tessan sova hos Camilla,  vi ska äta pizza på kvällen..bah tessan jag behöver en liten dos av dig,, buhuuu jag blir så matt.

Imorgon jobbar jag sista dagen på distans! Det är lycka kan jag lova er =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

puss! :)

2009-06-04 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0