Bebisar är läskiga

Stod ute i köket hemma hos pappa helt paralyserad för att det kröp en stor spindel på väggen. Jag skrek efter hjälp, pappa förstod inte allvaret i situationen, mittt hjärta stannar när jag ser en spindel, så rädd är jag. När han precis ska komma till min undsättning  händer detta..


Alexander hostade upp sin frukost över pappas axel. Det är tacken för att man är barnvakt. Jag har inte psyke till sånt där, usch vad äckligt!


En hel vällingflaska,, juhh
Spindeln var en värdslig sak om man jämför med detta.

Idag tar min lillebror Christoffer studenten, i regnet! Klockan 12 är utspringet, hoppas på uppehåll då. Jag kommer vara så stolt över honom att jag kommer börja gråta.
Vätterrunden idag, cyklisterna kommer regna bort och jag & Ia ska dricka Chapel Hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0