Bitter-bloggerskan

Helt förbannat jävla sanslöst ju, jag förstår inte hur min lägenhet kan samla damm så fort som den gör. Jag gör nästan inget annat än att städa känns det som, torkar diskbänken, dammsuger, plockar undan. Mina dagar är så hektiska att jag knappt hinner med mig själv, börja jobba 06.30, städar när jag kommer hem, gär viktiga ärenden på internet, umgås med mina vänner, städar igen, badar i dammråttor. Jag har så myckat att stå i att jag måste föna håret samtidigt som jag bloggar.

Sådärja nu har jag avreagerat mig lite. Jag har fått Camillas nummer hem till hennes föräldrar i Ludvika, hehe fan jag ringer ju gratis till fasta nätet, mina mobilräkningar är inte roliga så man får ju passa på :P Åh ni kanske förstår att det inte är Camillas päron jag ska beklaga mig lite över, cam är hemma på besök.
MEN den här kvällen kommer bli kanontrevlig tror jag. Det blir halv 8 hos mig med tema thai på maten :P Ska gå och möta mina middagsgäster vid hemköp kl 19. De lagar maten, jag står för underhållningen! Och såå ska jag äta mängder.


Hoppas ni ser hur irriterad jag är. Och hoppas ni tycker lite synd om mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0