Country road take me home

Efter en mindre händelserik tågresa är jag hemma i Falun och jag längtar redan tills jag ska ner till Gränna igen. Nästa gång blir runt den 15 juli, då ska jag och Christoffer se på Harry Potter biopremiären. Mina kläder luktar bebis, jag saknar Alexander, han är världens mysigaste bebis.


Jag posade i Christoffers studentmössa. Jag vill ta studenten en gång till! Jag och min storasyster var minst sagt nostalgiska. När Johan tar studenten ska vi ha på oss våra gamla mössor och skämma ut honom.


Utsikten från pappas altan. Lantluften har fått mig att sova till 11 varje dag.


Pappa Johan med Alexander. Det är två barn ni ser på bilden..

Upp och jobba imorgon vilket innebär att jag måste sova nu.
Guten Nacht!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre för sjö man ser?

2009-06-16 @ 14:34:06
Postat av: Angelica

svar till anonym: Det är Vättern.. man ser den dock bättre i verkligheten än på bild.. Glöm inte skriva namn när ni kommenterar :)

2009-06-16 @ 18:15:32
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0