En midsommarnattsdröm

Nyss hemkommen från Mounira, hade en riktigt trevlig kväll med henne, erik och Malin. Såg på filmen Knowing med Nicolas Cage i huvudrollen. Nervsprakande film tyckte jag och nu tror jag jorden kommer gå under år 2012. Wtf jag klarar inte av att se såna filmer utan att bli knäpp i huvudet.

Den nattliga promenaden hem längs med sjön Tisken var ett bra slut på en bra kväll. Det spelades ballader på Mix Megapol och jag gick och smålog för mig själv. Grät en liten skvätt i min ensamhet, mest lyckotårar för att jag har det så bra. Jag tror jag kommer sakna Falun mer än vad jag kanske trodde.. Tog lite bilder på vägen hem, det är så vackert på natten och alldeles stilla var det. Tisken låg spegelblank och inte ett löv rörde sig på träden. Midsommarnatt när den är som bäst.



Falun sover.. Nu är det min tur att sova. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: anna

tack!



såna där filmer blir jag också knäpp av hehe tänker för mig ;P

2009-06-21 @ 10:52:16
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0