Festivalstressad

Jag har alltid trott att jag är en stresstålig person som tar allt med en liten nypa salt. Hell no! Nu är det kaos och jag har aldrig känt mig mer stressad i hela mitt liv!!! Jag jobbar på ett hotell som är fullbokat under hela Peace & Love, det är jag som för tillfället har hand om hela hotellet och sköter allt själv. Jag älskar det!! men just nu är det kaos, så mycket jag måste hinna. Har tillochmed fått anställa Camilla och Sofia i helgen så allt hinns med. Det är med skräckblandad förtjusning jag utsätter mig för detta, samtidigt som jag är livrädd för att allt ska köra ihop sig, dubbelbokningar, missnöjda gäster etc etc så pirrar det av spänning i kroppen. DET HÄR ÄR SÅ KUL!!!
Känner ni festivalstämningen??!! Det gör jag :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken underbar tillvaro på nåt sätt ändå - att älska det man gör så som du gör. Jag var på väg till P&L, men sambon får åka själv. Hoppas stämningen blir fantastisk och att det löser sig med allt. Det är jag helt säker på :)



/Mia

2009-06-22 @ 13:48:55
URL: http://www.menmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0