Första doppet och minigolfsförlust

Efter en lång weekend i Borlänge med mycket vin och alldeles för många cigaretter ville jag helst ägna mig åt mitt egna sällskap. Kom hem, lyssnade på tystnaden, funderade över vilken av alla grejer jag ska göra av allt jag måste göra, jag gav upp och drog till Kålgårn med Camilla istället. Vi tyckte det var dags för årets första dopp så vi låg och plaskade i vattnet som två barn. Vi hade tävlingar i vem som kunde stå på händer längst, det var jämna matcher. Vattnet var perfekt temperatur, jag fastnade i en sjögräs och simmade för livet.

Efter lite bad, sol och mat vart vi sugna på att spela minigolf. Åh jag älskar minigolf sa jag och såg för mitt innre hur vi gjorde detta till en daglig rutin. Jag hatar numera minigolf efter den bistra förlusten. Aldrig mer minigolf. Jag är en extrem dålig förlorare och tappar tålamodet, det kryper i hela kroppen på mig av aggretioner. Men det gick över efter ett tag och vi badade ännu mer.

Jag måste köpa cyklop så jag kan göra massa volter under vattnet utan att få halva sjön i näsan.
Nu ska jag läsa Harry Potter!

Kommentarer
Postat av: 90-talisten

tur att någon av oss är hål van ialladfall =P

2009-06-29 @ 22:02:28
Postat av: Tobbe

Fan, nu måste jag tänka om ;)

2009-06-29 @ 22:31:45
Postat av: Hälsporren

Såg att Faith no More var på Peace & Love. Då blev jag jävligt avundsjuk på alla ni som var där.

2009-06-30 @ 10:29:12
URL: http://halsporre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0