Jag älskar Måndagar

Låg och läste Harry Potter fram på småtimmarna inatt så när alarmet ringde halv 7 låg jag fortfarande och skedade med Ron Weasly. Ja jag vet , det var en mardröm inatt. Jag längtar så sjukt mycket efter premiären 15 juli, jag MÅSTE få biljett! Jag ska in en snabb snabbis på jobbet idag och fixa lite administrativa grejer, så som att kolla mailen och se om faxen blivit bombaderad med bokningar. Min chef trodde inte sina öron när jag sa att jag aldrig använt en fax och inte har den blekaste aning om hur den fungerar.. fan jag är ju född under faxens storhetstid. Jag mailar, inte faxar. Ingen frukost att duka fram idag och inga sängar att bädda men skönt att börja tidigt ändå så jag kan lägga mig till rätta på en filt i gräset resten av dagen. Jag, bikinin och mina fantasier.

Idag börjar Peace & Love veckan, hoppas på lite rörelse i bygden nu då.. Hotellet jag jobbar på är fullbokat tor-sön, då blir det drag minsann!


Gammal bild från i höstas. Åh det är nästan så jag längtar tills man kan ha stövlar igen :P Nu när sommaren nyss börjat liksom. Shit jag känner knappt igen min egna lägenhet, Ida och Karin bodde ju här då. Jag saknar den tiden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes! Vädret är ju ett stort plus =)

Trevlig måndag!

2009-06-22 @ 07:08:08
Postat av: Anonym

hahhaha ja den är söt!!



GIllar lacoste skorna sjukt snygga!!!

2009-06-22 @ 12:03:40
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: 90-talisten

Grymt sexiig bild! hade gärna varit den där ron weasley och vaknat upp jämte dej.

fär väl nöja mej med bilerna i din blogg till den dagen min önskan slår in

2009-06-22 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0