Juristen Angelica

Sitter på jobbet och tar en liten bloggpaus, har nyss ätit frukost och ska snart plocka bort frukosten, vi har frukostservering här mellan klockan 7-9. En gäst checkar ut idag så sedan blir det till att städa rummet, tänkte sluta klockan 12 idag. Hade planerat kubbspel ikväll, men har ni sett vädret?! Blir nog en sväng till friskis istället, skivstång står på schemat. Skrev ju igår att jag behöver träna benmusklerna så jag orkar springa ännu längre så idag ska jag maxa vikterna på stången :P

Jag är bra på att bläddra i lagboken så jag kanske borde bli jurist. Tentan i juridiken förra veckan gick helt fel.. trodde jag. Gick in och kollade mina studieresultat på fronter idag, jag fick tamefan VG i juridiken! Jag är så sjukt nöjd! Jag som knappt hade pluggat till tentan, var helt inställd på omtenta typ, så fick jag toppbetyg. Är jag inte troligtvis Högskolan Dalarnas mest intelligenta student? Två VG på två veckor, bra jobbat Angelica! Hur tycker ni att jag ska belöna mig själv för mina osalgbara studieresultat?

RV1006Handelsrättslig översiktskurs 15.0 hp
 Betyg: VGDatum: 2009-05-28
 Skriflig tentamen15.0 hpBetyg: VGDatum: 2009-05-28

FÖ2008Marknadskommunikation 7.5 hp
 Skriftlig tentamen4.5 hpBetyg: VGDatum: 2009-05-16

Hah hoppas ni uppskattar mitt skryt ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tycker du ska fira med en flaska riktigt gott vin och en massa gott, typ choklad och ost och grejer, till ;D det får man, du kan springa bort det sen ;)

2009-06-03 @ 12:32:39
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0