Kantigt besök från Skåneland

När jag som bäst höll på att bädda sängar på jobbet ringde Malin till mig och berättade att Falun fått besök från Skåne. Frida Kant är på hemligt uppdrag i Falun, var hon sover är ingen som vet..Om ni mot förmodan skulle veta,, kontakta mig på [email protected] Hon är så hemlig Frida och jag blir bara snuskigt nyfiken. Let me introduce Skåne-Frida!!!!


Två år sen som jag såg henne sist. Vi var kompisar under första terminen när jag pluggade media och reklam i Falun,, andra terminen var vi osams fast ingen kommer riktigt ihåg varför. Det blev en lunch på Salladsbaren tillsammans med..


Ingen mindre än Malin!

Pappa retar mig för att jag lägger upp bilder på min mat i bloggen, just därför ska jag lägga upp en matig bild varje dag =) Kycklingsalladen ******** i munnen på mig.

Efter lunchen gick jag och Frida hem till mig och snackade massa sjuka gamla minnen, satan vad kul vi hade egentligen på den tiden, det är så längesen fast när jag såg Frida var det som om tiden stått stilla. Efter en hel eftermiddag med surrande skånska i öronen sitter jag här för mig själv, glad över återföreningen och funderar på att gå ut och springa. Måste dock vänta en liten stund, har hällt i mig Ramlösa blåbär så om jag springer kommer kolsyran bubbla ur näsan på mig.

Ljuva dagar!

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: Ja det tycker jag du gör rätt i :)



Skåne är bäst ;) hähä

2009-06-16 @ 23:14:36
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Angelica! Det där är verkligen en osmaklig bild :) skäms! Hahaha..

2009-06-17 @ 19:35:21
Postat av: Nabil

Så jävla gott.

2009-06-18 @ 00:53:51
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0