Kärt återseende

Igår blev det ett kärt återseende när Hanna var på besök, hon var här och bjöd oss (Stina, Sofia och Markus) på veganmorotskaka(?) Den var asgod! Kvällen bestod av vin, feminism, politik och uppsatser. Hanna har skrivit en uppsats om feministkvinnors syn på skönhetsidealet, eller nåt, ska få läsa den idag,, ohoh spännande. Vi pratade invandrarpolitik, där tyckte vi lite olika, jag är inte så insatt så jag satt mest och bet mig i tungan för att inte säga nåt korkat och oigenomtänkt. Jag tycker så mycket men vet inte tillräckligt för att det ska kunna komma ut bra utan att andra rynkar på pannan. I vilket fall som helst så blev det en hel del intressants samtalsämnen. Det är så skönt att äntligen ha tid över för ett socialt liv, kul att vara uppbokad tillochmed på vardagarna :P Mmmm ljuva sommarlov!

Ikväll har jag storartade planer men först ska jag iväg och jobba. Jag älskar att ha ett jobb där man inte får ångest och tristesskänslor av att vara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0