Liveblogg från jobbet

Jag kan inte ens föra in en bokning i journalen när gästen visar sig vara från London utan att få pirr i magen och hjärtklappning. London kallar på mig! Ja jag vet att jag tjatar om London hela hela hela tiden,, men har man en gång bott där vill man tillbaka. One year to go..
Just nu sitter det fyra tyskar och äter frukost.. hmm jag kanske borde prova mina tyska kunskaper när de checkar ut.. Zwei Doppelzimmer und frühstuck.

Frukosten har gått åt som smör i solsken idag, byggarbetare äter dubbelt så mycket än någon annan,, vilket dessvärre resulterade i att äggen tog slut :S gulp..

Nähäpp, fortsätta jobba nu kanske innan jag ska äta frulle.

Kommentarer
Postat av: emma

vi kan sticka till london tillsammans? jatack (:

2009-06-17 @ 14:56:01
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0