Rewards!

Haha det verkar som mina facebookvänner gillar den lättklädda Blogg-Angelica. Efter att länkat till bloggen igår steg besökarantalet markant. Nu har jag ätit jordgubbar tills jag fått ont i magen. Skulle ju visa er vad jag pluggbelönat mig med!


Girls just wanna have safe sex! Den nya aids designade kläderna har kommit ut i H&M butikerna och givetvis stödjer jag kampanjen mot aids genom att inhandla ett linne åt mig själv. Vet dock tyvärr inte om jag är rätt människa att förespråka om säkert sex... MEN det här linnet kommer definitivt påminna mig om hur viktigt det är =) tada! Endast 98 kronor desutom.


Mitt linne är designat av Cyndia Lauper. Who the hell is that? Måste googla tror jag.. Hade velat ha topen som Tokio Hotel designat men den är slut både i Borlänge och Falun,, suck. Det fanns en söt body designad av Kate Perry men den fanns dessvärre inte i min storlek.


Tror ni man kan äta för många jordgubbar? Isf kommer jag äta ihjäl mig på gubbar i sommar. Satan, solen har tittat fram, kanske blir kubb ikväll iaf då.. men troligtvis inte för jag är sugen på en rejäl genomkörare på skivstångspasset.
Jag är helt slutkörd så jag ska sova en snabbis nu.

TJOPP!

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Ååh tack för din kommentar :D jag blev jätte glad. Jag kommer att lägga ut före och efter bilder. Men eftersom jag bara kört aktivt i ca en månad så syns det inte så mycket än. :D Men när det börjar märkas, då ska ni få se :D

2009-06-02 @ 16:16:50
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: Soffan

Cindy lauper eller hur det nu stavas e hon som sjunger girls just wanna have fun. Bra budskap på tröjan, passar dig! Jag känner en tjej som brukar knulle med kondomen liggandes i bh:n;) haha

2009-06-02 @ 20:34:14
Postat av: Angelica

ja jävlar vad det knullades här på järnet på den tiden,, det var på den tiden kondomerna var tabubelagda :P

2009-06-02 @ 22:13:59
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0