Skogsmulleangie

Över tallbarr, grankottar och myrstackar flög mina små fötter i mina löparskor från Nike. Medans ni dricker snaps sitter jag här efter två timmars träningspass i skogen med powerwalk, jogging, spurting,, suger i mig mörk choklad efter min superba måltid som jag kickade till i micron, resterna från thaikvällen. Jag älskar att komma ut till skogen och känna knotten smattra mot läpparna på mig och bli ett med fåglarna som knullar i luften. Jag satte mig bakom en stor sten från istiden och kissade, jag låtsades att jag var en soldat som satt där och vaktade med sitt gevär redo att skjuta en fiende. Den enda fienden inom räckhåll var en skalbagge som jag riktade min stråle mot. Skogsmulleangie är hon som kommer förstöra sveriges djurliv med sitt stänkande urin.

Åh fick nyss sms av en mycket kär gammal vän, han som slutade dejta mig på grund av min politiska läggning. Det är honom jag kommer drömma om inatt,, om jag inte drömmer om Reinfeldt min stora kärlek.


Han är vacker som en midsommarblomma. Jag har alltid varit svag för karlar med högt hårfäste.
Sådärja nu ska jag svara på messet och fråga om han vill komma och doppa. Han är nästan 90-talist.. fast nästan är bara nästan så jag ska överväga om han får doppa eller ej.

Kommentarer
Postat av: Tea

Hehe aah det gick ganska snabbt, men jag hade det mesta i huvudet redan :) du skriver intressant, hit kommer jag komma oftare :)

2009-06-19 @ 20:05:52
URL: http://teas.driftig.nu
Postat av: Douglas

du var verkligen pricken över i:et.

2009-06-19 @ 20:47:59
URL: http://uht.blogg.se/
Postat av: 90-talisten

Fan... jag vill vara den enda som doppar i dej!

Tycker du ska åka hem igen nu.

Du kan få vara min olydiga lilla skolflicka

2009-06-19 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0