Underbara dagar

Efter fem helt underbara dagar sitter jag här på tågstationen i Mjölby igen. Redan innan jag satt mig på tåget längtar jag tillbaka hem till min familj och Ia & Amber, jag är en lyckligt lottad som har alla dom runt omkring mig. Dagarna har bestått av bebisdreggel, 90-talister, stundentfirande, bilar, vin, mat, kärlek och så lite tango! Jag ska strax gå mot perrongen och invänta tåget, tänkte uppdatera med bilder från Christoffers student när jag satt mig tillrätta på tåget. Har inhandlat förnödenheter på pressbyron,, smågodis, Ramlösa blåbär, nya numret av tidningen Runners och den första tidningen från Bubbleroom. Tågresan kommer vara ett nöje med alla mina inköp.

Mot perro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0