Vad är grejen...

med småpojkar som ringer mig varenda helg? Kan inte sova för att mobilen går på högvarv. Vad är grejen med att jag aldrig lär mig stänga av den? Tyvärr men jag är inte så värst sugen på att ligga klockan 00.00 när jag ska jobba klockan 8 imorgon. Och varför är det aldrig rätt person som ringer? För en stund sen ringde det från M mobil, det var dock inte M som ringde, det var en kille som påstod sig vara C men som efter att jag insett att det inte var C jag pratade med visade sig vara D. D var lite sugen på mig och ville att jag skulle ringa C imorgon. I morgon har jag mobilfri dag. Förra helgen var det samma visa. Då ringde någon som påstod sig heta G från anonymt nummer som hälsade från L. Denna L tycker jag ju faktiskt om så det samtalet har jag lite överseende med. Men vad är grejen med att personen som egentligen vill ringa mig inte ringer själv? Går jag på högstadiet igen? Haha Ia kommer du ihåg när du och jag satt bakom André museet och busringde?! Vi måste gått i sjuan då,, där ar jag tillbaka nu.


Eftersom jag tydligen inte får sova har jag redan hittat morgonkvällens outfit. Paljetter och små shorts. Köpte shortsen på Gina i tisdags därför sitter prislappen kvar som ni kanske ser. Plockade fram den lilla vårjackan ur garderoben också. Mitt hår har blivit oändligt långt, slänger nog i värmespolarna imorgon och lockar det, annars kommer det ligga platt på huvudet.

Humpf hade ju kunnat dricka lite vin med Spångelispång och lammköttet iaf, nu när jag ändå inte kan sova.
Vad är grejen...

Kommentarer
Postat av: ewelina

sv.

jag älskar fräknar.

men de passar inte mig då jag ser ut som pippi långstrump ^^

wow, älskar linnet :D

2009-06-06 @ 11:13:09
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Soffan

haha lammet:) snygg outfit, ikväll e det paaartyy!

2009-06-06 @ 11:44:08
Postat av: sannie

haha, det regnade när jag skulle åka hem på motorcykeln ;O

2009-06-06 @ 16:57:09
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Kikan

Gillar linnet! Var har du köpt det?



Svar: boktjuven tycker jag absolut att du skall läsa. Den är jättebra!



Kram Kikan

2009-06-06 @ 19:25:48
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Tack så mycket!

Haha, fin han!

Hoppas att du kommer tillbaks i framtiden och kikar på allt nytt som jag gör. :)

2009-06-06 @ 21:21:15
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0