Angelica rekomenderar inte

Kommer ni ihåg att jag skrev i inlägget igår att jag fick bonaqua på friskis? Sprang hem från jobbet idag och såg fram emot att få släcka törsten med bonaqua med persiko & aloe vera smak, lätt kolsyrad med antioxidanter och vitamin E. Jag kan dessvärre inte rekomendera den, inte ett rätt har den. Lätt kolsyrat? Nej nej den är så kolsyrad att det bubblar ut genom öronen och jag storknar efter varje klunk. Smak av aloe vera,, kan man förvänta sig annat än att den smakar hudkräm? Jag var inget stort fan av bonaqua förut och jag har inte blivit det nu heller. Gillar inte fruktsockret, det blir alldeles för sött för min smak. Nä tacka vet jag Ramlösa med blåbärssmak, ohlalala oslagbar!

Min blogg håller nästan på att bli känd, inte nog med att den redan är med som källa till en tjejs D-uppsats, nu ska även Sofia ta använding av min blogg till en artikel hon ska göra. Jag vet dock inte ännu vad det är hon ska göra men när jag tagit reda på det så ska jag uppdatera er.


Bonaqua, det fruktade vattnet.. fruktat,, jo tack, brrr

Kommentarer
Postat av: mikK

Sv: oj så ung! :/

2009-05-13 @ 18:42:05
URL: http://iqfisk.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har hört att dom där ska vara jättegoda men det kanske dom inte är då..fast jag gillar inte kolsyrat vatten så ;D

2009-05-13 @ 19:06:24
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: mikK

Hund är guldvärt! visst är det ett himla jobb, men det är värt det med tanke på all kärlek man får tillbaka :)

2009-05-13 @ 19:18:17
URL: http://iqfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0