Daimkulor och brödsmulor

Dagens telefonkommuniaktion är fascinernade. När telefonen uppfanns var nog inte Graham Bells tanke att denna gedigna pryl skulle användas för orelevanta samtal och tidsfördriv. Vi har missbrukat telefonens ursprunliga syfte. Pratade med Camilla i telefon 41 minuter och 17 sekunder. På den tiden hann jag städa mitt rum och hon var inne på både Ica och Hemköp i ett desperat försök att hitta daimkulor. Det är ute med daimkulor kom vi fram till, fanns inte att få tag på någonstans. Camilla pratade om sina daimkuleproblem och jag pratade om brödsmulor. Det är sådana samtalsämnen vi använder telefonerna till.
Nu ska jag rusa iväg till Waynes (det har öppnat i Falun) för att plugga, ska få låna Deniras bok för jag äger ingen. Hon jobbar på Waynes så det var ju smidigt att jag kan ta boken där då.



Som svar på Elins kommentar till inlägg nummer 600 så har jag givetvis inte räknat alla min inlägg, det står under översikt och sen sammanfattning hur många inlägg man skrivit :P
Elin det borde du ju veta som också bloggar med blogg.se www.tribute.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: Elin

aha, har jag aldrig sett. Har visst skrivit 608 inlägg :O

2009-05-08 @ 17:03:53
URL: http://tribute.blogg.seh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0