Det här håller inte

Nu får jag fan ta tag i dagen. Blir nog tyvärr inget hemtentaskrivande men lite juridik skulle jag kunna plugga. Jag ska använda mig av google och få fram lagar man kan tillämpa vid olika situationer. Som till exempel när arbetsgivaren på skämt kallar arbetstagaren för neger framför kunderna,, arbetstagaren blir då arg och hotar med att han vet var hans barn går på dagis. Dock så ångrar arbetstagaren hotet och ber om ursäkt. Trots det blir han sparkad. Vilken lag ska jag tillämpa för att kunna bevisa att arbetsgivaren gör fel? Jag ska google och se om jag blir klokare.

Vilken jävla skitdag det är idag, inte ens en promenad gjorde mig lyckligare. Fick ont i ryggen och kände mig som en gravid tant. Bakade scones och tryckte i mig till lunch, min kropp var i behov av kolhydrater och jag låg lamslagen i sängen och pressade in vitt mjöl i truten på mig. En sån dålig dag är det idag. Men efter dåliga dagar kommer bra dagar så imorgon kommer det vara världens bästa dag.

Jag vill ligga som en fet och tragisk amerikan i sängen hela dagen och äta Ben & Jerrys med matsked direkt ur förpackningen. Var är min slav som ska gå till hemköp och handla glass till mig?



Jag visste väl att jag hade en gammal bild på datorn där jag lyckligt satt med en Ben & Jerrys i handen, tog bara lite tid att hitta bilden då jag har ungefär 150 olika mappar. Det var en dag av total lycka när Markus kom med glass till mig och Hanna.
Inte så konstigt att min dator är nästan full när jag har så fruktansvärt många bilder på den, mestadels egobilder på mig själv och grumliga festarbilder. Och hör o häpnad , har ni också bortglömda nakenbilder på er själva i någon mapp?
Jag ska ge i uppdrag till någon att rensa min dator från onödiga bilder. Vem känner sig manad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0