Ett bra slut på kvällen :)

Istället för att ligga och dega hemma en onsdagkväll ändrade jag helt mina planer! Limpan kom och hämtade mig vid 22 efter att han slutat jobba, sen satt vi hemma hos honom med Camilla och Emil o drack, körde drinklekar och hade det allmänt trevligt. Drog vidare med taxi till Etage, Emil var snäll och betalade mitt inträde,, tack undersköterskan ;) Jag är ju fattig student och Emil är en blivande rik undersköterska. Jag och Camilla satt och tittade på folk när de dansade, det är alltid lika roligt. Usch det stod en kille på scenen och dansade, han hade vita jeans på sig, det är förbjudet!!! Limpan slog på stort och bjöd mig på en cider,, Danke bitte schön Limpan!! Oj varför schreibe ich im deutsch??!!!!
Jo för att jag ska till Tysklan i höst!!!!!!!!! Jag kom in på skolan i Heilbronn!!!!! Ska plugga där en termin!!! Jag är så jävla glad!!!! Före 1 juni ska jag ha sökt kurser så efter tentan på lördag ska jag lusläsa allt. Inser ni hur glad jag är???!!! Tessan!! Jag kom in!!!!! :)  Nästa år är det jag som står i tysklandsmontern på TUR-mässan!

Nu ska jag försöka sova trots att jag är uppe i varv :)

Gonatt och tack för en trevlig kväll onsdagdklubben!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

nämen, alla glada nyheter haglar över oss. Grattis! Räkna med besök i höst rå!

2009-05-14 @ 08:58:44
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Terese

GRATTIS!!! =D

2009-05-14 @ 09:21:40
Postat av: Tessan

men fan va gött!! grattis honey! :D

2009-05-14 @ 09:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0