Färgdömd

Nu ska plugghästen med alldeles för lång lugg strax iväg till Waynes för att sätta sig och plugga, ska våldföra mig på Deniras bok medans hon jobbar. Efter klockan 15 kommer Sofia (tjejen från dansen) och pluggar juridik med mig.  Ska sitta där tills ikväll när jag ska träna skivstång på friskis, ska utnyttja en gammal gratisbiljett nu när mitt gymkort nått sitt bäst före datum. Var ute och sprang i morse så det har jag redan avklarat idag. Var längesen som jag styrketränade så jag har tappat varenda muskel i hela kroppen känns det som.


Jag piffade till min svarta outfit med ett rosa sidenband i midjan. Ta me tusan om man inte kan bli dömd för färgval nu för tiden. Snälla, döm mig inte för att jag har rosa på mig! Om inte rosa hade funnits, undra vilken färg som hade varit fjollfärgen då? lila kanske? Jag tycker rosa är fint, hah!

Kommentarer
Postat av: stina

usch va hemskt :P dagen när de snöa förra året skulle jag åka från djurås till borlänge mitt i natten..alla hade sommardäck..fullt med bilar i dikena

2009-05-12 @ 12:18:22
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra kväll :)

2009-05-12 @ 18:07:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: C

Ja tvingad kärlek funkar aldrig i längden.. Och tur är väl det!!



Bra att du börjat blogga igen!! Då har jag kul läsning framförmig!! Ha de så bra!

2009-05-12 @ 22:29:41
URL: http://komihagmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0