Gulp

Bröder och systrar, kamrater och fiender, Lars Lejonborg och Fredrik Reinfeldt. Jag haver i denna morgonstund gjort en överblick av mitt resterande saldo denna månad, denna månad som nyss fått sin början, lång tid tills nya pengar trillar in.. gulp.
Saldot på bankkontot visar 1422,31 svenska riksdaler. Det är var ett par löparskor kostar. Nu måste jag prioritera smart. Det blir ingen utgång denna månad, inga kläder, inga skor, inget äta ute, inget onödigt! Jag ska låna pengar av mig själv från sparpengarna och köpa mig ett par bra löparskor för nu när jag inte ska göra något som kostar pengar på en hel månad kan jag passa på att träna min kondition.

Har ni också redan slut på pengar?

Kommentarer
Postat av: Elin

Va fan... du är ju rik! Jag har 600 kvar (och endast 0.78 kr på sparkontot...)

2009-05-06 @ 08:28:22
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Camilla

What?? När jag kom hem i måndags hade jag -60 på kontot.

Du har ju råd att leva för två personer.

2009-05-06 @ 09:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0