Ich bin einen blödkopf

Ich versteh nicht! Ich musse eine whonung im Deutschland suchen aber ich bin einen blödkopf! Und ich musse Vorlesung suchen! Jag fattar fan ingenting och jag blir så frustrerad. Hur fungerar det där jävla skolsystemet i Tyskland och varför är det så dålig info på mitt universitets hemsida? Och så fattar jag inte hur jag ska hitta ett boende eller nåt. Det måste vara ett möblerat boende dessutom. Men ååååå hjälp mig någon!? Fan ska man behöva googla hur allt fungerar. När man ska leta efter en lägenhet eller rum att hyra så står kontaktuppgifter till personen som har lägenheten och om personen kan engelska,, de flesta jävla stolpskott kan inte engelska. Idioter. Jag är arg, märks det?
Jag ska powewalka upp till Mounira på Norslund och stampa ut mina aggressioner. Jag är stressad som fan! Hoppas jag hinner klart med allt fixande innan Christoffers student så jag kan åka ner då. Hade tänkt åka 5 juni men hell no, har så mycket att fixa så det är omöjligt.

Kuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0