If tomorrow never comes

Jag längtar så fruktansvärt mycket till dansuppvisningen imorgon! Jag kommer aldrig kunna somna! Gloria och Sofia kommer och tittar på mig ,iiiiiiiii vad kul! Jag har gått runt här i min dansoutfit och sett allmänt porrig ut. Jag har tagit bild men tyvärr så har jag inte tänkt ge er någon förtitt. Det är bara Alex som fått en liten förtittsbild så han har nåt att dreggla över :P
Ni kommer ihåg Alex va?! Long time since om man säger så. Plöstligt dök han upp som gubben i lådan igen.
Jag lovar er att jag ska ge järnet imorgon och jag ska stråla som aldrig förr.
Måste försöka sova snart så jag är pigg och alert :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tid, plats och kostnad tack! Så ska jag se om jag kan komma! :)

2009-05-02 @ 23:53:16
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0