Jag blev förföljd

Denira släppte av mig på stan idag efter skolan så att jag kunde springa in på Hemköp och handla mjölk. Det skulle hon aldrig ha gjort för nu kommer jag aldrig mer våga gå utanför dörren. Jag kände mig förföljd på hemköp, på vägen ner mot mjölkkylen passerade jag frysdisken där en kille stod och sneglade på mig under kepsen. Han såg ut som djävulen, såg bara ögonvitorna på honom, fan det var skitläskigt ju. Med rädsla i stegen passerade jag honom och grabbade hastigt tag i mjölken och tog en omväg bort till kassan. Jag kunde äntligen andas ut.. trodde jag.. i kassan står ytterligare en mysko kille som stirrar på mig.. Why!? Så nu tror jag att alla vill mig nåt ont. Och jag som ser ut som ett vrak idag så de kan inte stirrat på mig för att jag är genuint snygg, nää de måste velat mörda mig tror jag.

Har spenderat hela dagen i skolan idag så jag har inte så överdrivet mycket att berätta men det hände mig en avskyvärt hemsk grej på rasten när jag skulle på toa, jag öppnade toadörren och vad skådar mitt öga?! Jo en mycket mörkhyad man som håller i snabeln och kastar vatten. Haha vafan kan inte folk låsa dörren, hoppas han skämmdes mer än vad jag gjorde.


Jag ska sluta låsa dörren på toan för att se hur många som blir generade när de ser mig sitta där.


En nybliven lägenhetsägare samtalar med mamma på fikarasten. Jag längtar redan till inflyttningsfesten i Enköping, har aldrig varit där faktiskt, och så hoppas jag att Krillo kommer!


Teet i automaten ser ut som skummande urin och smakar socker men det kostar bara 5 spänn så det är ett bra klipp.


Hade ni velat vara min vän om jag såg ut såhär? Ni måste svara ärligt..


Denira är min taxichaufför! Pendeln mellan Borlänge och Falun


Jag blir så inspirerad när jag sitter vi köksfönstret och blickar up på den stora björken på innergården.. eller inte. Kan knappt vänta längre tills jag sitter på mitt kontor i London med panoramavy över Themsen och Big Ben.

Igår hade jag jättemånga läsare! Skitkul tycker jag och en av mina inspirationsbloggare svarade tillochmed på min kommentar till henne, det gjorde nästan hela min dag. Hennes blogg hittar ni här www.stinailondon.com  Hon ligger på topplistan över största utlandsbloggar.

Keep up the good work!

Kommentarer
Postat av: Stina i London

Vad gullig du ar! Tack och kram :)

2009-05-04 @ 19:06:17
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0