På byggarbetsplatsen

Min skola är en byggarbetsplats med målare och snickare som springer runt likt arbetsmyror men jag är nästan lika glad ändå, bortsett från att det luktar gammal svett i datasalen där jag sitter. De internationella studenterna luktar alltid mer än svenskarna och i höst är det jag som kommer vara en utbytesstudent som alla tyska studenter stör sig på.. gulp :S
Sprang in på Ica för att köpa Ramlösa Blåbär och ta ut pengar till bussen,, hade turen att få åka gratis på bussen för det fanns ingen kortmaskin, det var en extrainsatt långfärdsbuss, det var lyx. Så nu ska jag skriva klart det sista på hemtentan i marketing communication och så ska jag fotnota lite.

Hörru Tessan, visst bokade vi in en lunch idag?
Någon mer som vill va med? Fan det här är veckan då alla flyttar.. JAG VILL INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0