Tisdag morgon när jag vaknar

Klockan är nu 05.25 och jag är oförskämmt pigg. Ska åka iväg till jobbet med bussen klockan 6 till Borlänge. Sedan får vi se hur länge jag jobbar. Det är det som är så spännande med mitt jobb, man har inga tider, förutom att man ska vara där lagom till att hinna plocka fram frukosten. Och schema har vi inte heller, det får man också bestämma lite själv,, jobba när man kan liksom. Det är gött!
Igår översatte jag mitt cv till engelska med hjälp av Googles översättare, det blev skitbra. Den översätter ordet "högskolepoäng" till ECTS som är den internationella betygsskalan och så översätter den Älvsjömässan till Stockholm international fairs, den heter antagligen så på engelska. Så i eftermiddag ska jag upp till Lugnet och träffa Jenny, hon som har hand om utlandsstudier och få lite hjälp med att söka kurser i Tyskland.


Jag och mina knäppa kompisar på en förfest hemma hos mig och Carro från tiden vi bodde på Locus


Kommentarer
Postat av: Fittler

Sexy!

2009-05-27 @ 12:40:02
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej. Tack sa hemskt mycket for kommentaren pa min blogg. Jag upptackte den precis fast du postade den den 3e maj! Oops!



Lycka till med CVn och flytten till London! Det var en bra oversattare du fatt tag pa eftersom Alvsjo massan heter mycket riktigt Stockholm International Fairs och hogskolepoang heter ECTS. kram Cicci

2009-05-27 @ 20:31:42
URL: http://cesandthecity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0