Spontant och nyktert

Det blev inget Hot Iron pass för mig, det blev 7 km på löpbandet istället, hade tagit fel på tiden. Men jag älskar ju att springa så det gjorde inget. Fick skjuts av Tobias hem från gymmet. Han bjöd ut mig på en drink, jag tackade nej. Det krävs mycket för att man ska få dejta mig. Varför lyckas jag alltid dra åt mig de konstiga tyskarna? Tobias är verkligen jätte konstig. Han frågar om jag vill ta en drink med honom, jag tackar nej och istället börjar han nervöst prata om sitt ex. Jag säger då det, suck.

Planen för kvällen var att tjuvstarta på julmusten och pepparkakorna. Jag vill spara min julmust till första advent så istället får det bli en spontan utgång till Green Door, nyktert! Och vet ni vad kära vänner? Klockan 21.27 skrev jana till mig på facebook att jag MÅSTE hänga på till Green Door. No way skrev jag för jag kommer aldrig hinna klart iochmed att de tänkt gå redan 22.15 (gratis inträde till 23). Men jag kastade mig in i duschen och nu sitter jag här lika snygg som alltid innan utgång. Skillnaden är bara att jag inte ägnat 3 timmar åt mitt utseende utan *trumvirvel* 25 minuter! Jag hinner tillochmed blogga och ta en och annan pepparkaka :P


En basic klädsel fungerar alltid!


Och en väldigt basic makeup. Mascara, foundation och kajal. Simple as that. lite läppglans på det kanske? Tur att man är en naturlig skönhet ;)

And now I´m off!
(Fan Sofia, jag kom på mig själv med att peta öronen med Jesus Glow in the Dark, jag har syndat. Inte nog med att jag åkallar djävulen i katolska kyrkan, nu använder jag Herren Guds Son som tops... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0