Congratulations och celebrations!

Födelsedagsfirandet började redan i går kväll. Spenderade hela kvällen på en bar med mina närmsta vänner och Stephanies föräldrar som är här på besök. Störtsköna päron! Vid midnatt sjöng de och skrålade för mig :) Jag måste vara världens lyckligaste som har såna bra vänner.. Idag blir det först dubbelföreläsning i Internationell Marknadsföring och sedan ska vi alla äta lunch hemma hos Taw. Inte att förglömma är ju att jag ska baka tårta ikväll!? :S Eller okej, jag har köpt två färdiga tårtbottnar så jag ska bara dekorera (men det behöver ju ingen veta). lalalalalala. Det här kommer bli en bra dag :) Trots att jag känner åldern i kroppen..
Förra året firade jag min födelsedag med hotellfrukost på Grand tillsammans med Sofia och Patrik (mitt ex). Sedan har jag ett minne av att jag, Frida och Vickan tentapluggade på kåren, käkade pizza och tårta :)


fick ett vykort igår från farmor och farfar :)




Dekorationsverktyg :P Jag hittade flaggor till tårtan! och tro det eller ej, under den schweiziska flaggan ligger 5 svenska flaggor. Jag ska pynta tårtorna med svenska, tyska och eu-flaggan:) (jag älskar eu)

Hoppas ni får en bra dag! SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska skåla för dig ikväll! ;)

2009-10-30 @ 10:06:21
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Sarah

SV: Vestby ligger 3 mil söder om Oslo, så i Norge alltså. :P Är här för att jobba, utmana mig själv och testa gränser. :)



Fin blogg! :D

2009-10-30 @ 11:25:09
URL: http://ettsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se

2009-10-31 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0