Föreläsningar och projektarbeten

Är lite seg idag, blev en sen filmkväll hemma hos Laura igår men skräckfilm och middagsbjudning. Laura och Steph hade lagat Sheperds Pie, en brittisk specialitet. En mycket lyckat kväll med mina närmsta vänner, Taw, Chris, Daniel, Laura, Steph och Alfredo. Från och med idag ska Taw bara prata tyska, oh jisses hur ska det gå när vi ska plugga på vårat management projekt i eftermiddag?!
Idag ska jag ha min första föreläsning i internationell marknadsföring, dubbelföreläsning till råga på allt, jag kommer älska det.

Igår var professorn till Marketing Case Studies 15 minuter försenat, lite bittert och kanske lite för högt utbrister jag "I thought that german people were punktlich!". woops.. Stackars jag blev bombaderad av arga blickar från de tyska studenterna,, en tysk tjej drog lite lätt på smilebanden och förklarade att det blivet ett missförstånd med klassrummen därav är professorn sen.. tihi är det enda jag får fram och jag hör hur Alfredo frustar av skratt bakom mig. Idag ska jag vara tyst.

Jag tog ingen bild till mitt student identity card igår, jag tänkte göra det idag iställer när jag ser lite fräschare ut. Med mascaran i högsta hugg framför spegeln.. då kom jag på att idag är det ingen fotografering, jag måste vänta tills på måndag.. pust.


Jag köpte en fuskpäls på H&M när jag var i Bern,, nu börjar det bli dags att använda den!


Jag köpte nya stövlar igår. Jag älskar hösten!


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

snygga stövlar :D



Hoppas du haft en bra fredag! :D

2009-10-10 @ 01:58:06
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Evelina

Uuuursnygga stövlar!! =)

2009-10-16 @ 20:13:30
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0