Is investment in Russia risky?

Jag känner mig så duktig idag! Började dagen klockan 8 med föreläsning i meetings and negotiations. Efter det en kopp engelskt te hemma hos Stephanie. Jag trodde aldrig jag skulle orka ta tummen ur och börja bocka av allt på min måste-göra-lista. Men nu sitter jag här helt tillfreds med mig själv när jag lyckats bocka av måndagens läxa i International Management. Frågan som ska besvaras är "Is investment in Russia risky?". Jag frågade Steph vad hon trodde om frågan, svaret blev att "vill du ha ryska maffian efter dig så varsågod, let´s invest in Russia"! Det lät som ett klokt svar.. men eftersom jag redan har en bästa vän som tell me all valde jag att använda honom istället. Google told me that investment in Russia is risky! Simple as that.

Känner ni fredagsstämmningen? Inte jag, jag ska ha en plugghelg :) härligt! Plugga, träna, äta, sova (ingen alkohol), mängder med te! Lovely weekend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0