Nap-time

Dagen började med dubbelföreläsning i International Management Project. Vi är indelade i olika grupper där vi ska göra ett projekt. Min grupp känns tyvärr väldigt omotiverad :( Efter det hade jag en föreläsning i Hotel Economics, jag vet dock inte riktigt vad jag gör i den kursen eftersom min framtid inte är inom hotellbranschen men det är bara 2 credits så det är inte så mycket work anyway. Åt lunch in the Mensa today which is the skolmatsal. Jag visste inte om det var kyckling, gris eller ko jag åt. Japp så bra är kvalitén på maten där. Men billigt är det iaf och när man inte har haft tid för att proppa kylen full med råvaror så är det ett bra alternativ.

Jag borde researcha och sammanställa lite föreläsningsanteckningar men vet ni vad kära vänner? Jag tar en timmas tupplur istället. Ikväll är det ett stort party på skolan! Det kan bli riktigt skoj :) Men som sagt först ett powernap och sen alkoholinköp följt av alkoholkonsumtion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0