Negativa människor,, nej tack!

Tack Fredrik för din fina kommentar till förra inlägget, såna kommentarer gör mig jätteglad :) Jag har lyckats hamna bland massa underbara människor här i Heilbronn, dock skiljer de flesta sig lite från mig tyvärr. Jag är här för att plugga för att jag vill bli något, min prio med att vara en Erasmus är inte att dricka mig full varje kväll, till skillnad från de flesta andra så tycker jag faktiskt om att plugga. Det klagas och gnälls här hela tiden, bläää jag hatar att plugga.. What?! Men varför pluggar du för då? Jag skulle aldrig lägga ner tid, pengar och energi på att plugga om jag verkligen inte ville det. Skolan blir inte roligare om man har en negativ inställning till allt. Lyckligtvis har jag Taw som faktiskt tycker om att plugga, han är bright som fan. Vi hade vår första föreläsning i International Management Projects idag,, läraren älskar redan Taw för han svarade rätt på varenda fråga. Jag älskar att vara bland ambitiösa och smarta människor, de inspirerar mig. Och vet ni vad? Frågorna som läraren ställde, jag kunde också svaren på dom,, dessvärre var jag inte lika snabb som Taw på att svara :) Så jaa jag är lite smart jag också faktiskt ;) Believe it or not..

Nu ska jag varva ner dagen med ett Aerobic Pass på Fitness First!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0