Afrodans

Det är sjukligt sent att träna kl 20, det måste vara ett riktigt roligt pass för att det ens ska gå liksom. Danspass stod på schemat, yes jag älskar danspassen och skuttade likt en skrattande hyena bort mot friskis. Lyckan varade inte länge. Det första jag ser är en stor fet skylt är det stå AFRODANS. Oh nej, det vanliga danspasset var inställt. Jag har tränat afrodans en gång förut och svor på att aldrig göra om det. Det enda afrodans ger är träningsvärk i nacken och blåsor under fötterna för att man måste vara barfota som om man vore en afriskans hövding. Men när jag ändå tagit mig dit så varför inte ge det en chans tänkte jag. Det var värdelöst. Jag ställde mig längst fram vid speglarna, jag kunde ju åtminstone njuta av åsynen av min egna kropp. Fantastisk kropp det där alltså. Återigen försvann lyckan när vi inte längre fick se oss i spegeln. Katastrofalt.

 


Alltså det här med afrikansk dans är inte riktigt min grej.. tur iaf att jag har en afrikansk rumpa så att jag kunde skaka mer än någon annan liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0