40 år över en natt

Mina glansdagar är förbi... Sofia var inget större stöd må jag säga :(

Sofia! säger:
hahaha men va fan du ser ut som en 40 årig metallarbetare

Angelica säger:
skjut mig för fan

Sofia! säger:
jag dör ,vad har hänt?

Angelica säger:
hahahahahaa jag älskar dig sofia det hände över en nattextreme makeover tack

Sofia! säger:
hahah ryck upp dig för fan hahah gud vad roligt jag önskar att jag vore där

Angelica säger:
omöjligt, mitt liv går utför, jag kommer dö ensam

Sofia! säger:
före och efter bilderna är fantastiska

Angelica säger:
hur kunde jag låta detta ske?

Sofia! säger:
allt kommer kännas bättre imorgon eller på tisdag åtminstone

Angelica säger:
man blir ju inte snyggare med åren iaf, det har jag förstått nu

Sofia! säger:
skoja inte, man åldras ju minst 10 år på 1 år nuförtiden

Angelica säger:
jag har gett upp hoppet om att få ligga med en 90-talist

Sofia! säger:
ja det kan man glömma ingen idé att tänka tanken

Angelica säger:
då kan jag likaväl begrava mig själv levandes nu,, finns inget att leva för längre


Före


Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0