Beethoven inspirerar mig

Ja den här dagen gick ju smärtfritt den också. Har tillochmed kännt mig fokuserad på plugget. Har avslutat min del till projektarbetet. Beethoven har inspirerat mig. Prova att plugga med klassisk musik i bakgrunden, allt rinner på mycket bättre då kan jag lova er. Klockan är bara 4 och jag tror jag avslutat för idag så nu ska jag traska iväg till gymmet och belöna mitt duktiga pluggande med ett body pump pass.


Fur Elise är definitivt en av mina favoriter hur simpel den är. Klassiskt helt enkelt.
Satan det är nu jag märker att jag börjar åldras, inte nog med att Timmy retade mig idag för att jag är gammal, nu har jag börjat lyssna på klassiskt dessutom. Det går bara utför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0