Denna dagen ett liv

Snälla döda mig. Eller någon kan väl iaf komma hit och sätta en hink vid sängkanten åt mig. Ja så illa är det just nu. Jag envisas med att ha en varm och tung laptop på magen. Det gör inte saken bättre. I min ensamhet ligger jag och småstönar och tycker synd om mig själv. Det må vara självförvållat.. okej nu dör jag på riktigt. Jag antar att gårdagens fest var brutalt lyckad. Det var kul att se alla igen. Usch, jag måste sluta hångla med alla. Det är inte bra för mig. Har lika mycket ångest varje gång jag vaknar upp och försöker komma ihåg vilka jag hånglade med. Eller usch ja, jag har ju inte sovit inatt. Kunde inte somna. Tillbringade gryningen med att se på Twilight. Kan inte dagen bara ta slut nån gång? Snälla Gud jag ber dig, AMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0