kan inte sova

Klockan är snart tre och jag kan verkligen inte sova. Jag mår illa och ligger och stirrar upp i taket, dödsjobbigt. Så jag tänkte att det är väl lika bra att knappra på datorn tills jag blir så utmattad att jag slocknar. Jag ligger och fantiserar om min framtid. Jag ska hänga i Londons finare områden och vänta på att mina rika framtida man dyker upp. Tror ni det fungerar? Gå gata upp och gata ner i Mayfair. Eller så kan jag bli sekreterare och ligga med min superheta chef som är i sina bästa år. Hans fru kommer aldrig få veta något,, fast jag kommer nog tycka lite synd om hans barn.. men då plötsligt upptäcker jag att hans son är 90-talist och min chef blir helt plötsligt min svärfar. Det är min framtid det.. Eller så skulle jag kunna börja jobba på Harrods,, kanske som toalettdam så att jag får öppna toalettdörrar åt kändisar och japanska turister.. På Harrods har de minsanna en toalettdam som följer en enda in på toan och när besöket är klart sträcker hon fram en handduk så man kan torka händerna efter att tvätta dom med tvål som doftar rosor. På Harrods har de rosa toapapper och guldhandtag på dörrarna. Toalettdam på Harrods,, tål att tänkas på. Eller så kan jag bli dog walker och traska runt i Hyde Park med 20 skällande hunder i koppel. Helt plötsligt får hund nummer 7 syn på en ekorre (det kommer garanterat hände för det vimlar av små äckliga korrar), jag trasslar in mig i alla koppel och faller pladask på näsan... det är då jag träffar mannen i mina våtaste fantasier. Han hjälper mig upp, borstar av löven från min dyra trench från Burberry sedan bjuder han mig på lunch på Ritz. Jag kan inte sluta drömma.. Det är tidig morgon, jag är ute på en joggingtur genom Hyde Park, jag är så upptagen av att njuta av morgonsolen som bränner i mitt ansikte och vips så har jag sprungit in i Jude Law..

Borde jag försöka sova nu kanske?



Vad tycker ni om min blivande chef? Föreställ er hur kaffekoppen, anteckningsblocket och datorn åker i golvet efter kontorstid... Tvivlar dock på att min chef på bilden har en son född på 90-talet,, ser lite väl ung ut. Vad är det som gör kostymnissar så sexiga egentligen? Jag skulle älska att knyta min mans slips varje morgon innan han går till jobbet, för att sedan knyta upp den när han kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahaha du e såå störd kära syster :P

2010-01-09 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0