Lord of Denmark

Jag är såååå mätt! Chokladkakan på Starbucks satte sig där den skulle. Fotbollsförhandlingarna var påfrestade, jag hatar att förlora. Vill jag att min klient Philip ska få två ferrari bilar så ska han få det. Jag är faktiskt Lord of Denmark and I require some respect. Och en årslön på £350 000 är väl inte för mycket begärt? :P haha. No well, jag kanske måste acceptera att detta kommer bli en win-lose situation. Philip vill ju trots allt helst spela för Manchester United. Den där Sir Alex Ferguson är dock en tuff jäkel med ett BATNA som inte går att rubba.

But, nothing can destroy my Saturday. I have a bottle of hungarian sweet white wine in my fridge and I have a feeling that 2nite gonna be a good nite! It´s a weeding babes! An Irish weeding. Haha Laura and Ami getting married 2nite in Flamingo. Top notch!

Guess what I´gonna do when I wake up on monday morning? I´m gonna say to myself loud.. Next week I´m going home. Cant wait to see Alexander, I really miss him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0