Adios FalunBorlänge

Ja, jag kan faktiskt erkänna att det känns lite småjobbigt att flytta ifrån FalunBorlänge.. Jag har ju ändå spenderat 4 år av mitt liv där. 4 år?! gulp. Becca vinkade av mig vid tåget, jag var tvungen att bita mig i kinden för att inte lägga mig ner på perrongen och gråta. Typiskt mig att bli så jävla sentimental när jag ska säga hejdå. Vi rensade kylskåpet igår, vi drack upp allt vin med andra ord. Vad gjorde människan innan baginboxen fanns? Becca höll låda som om det inte fanns någon morgondag. Jag lyckades med mitt livsuppdrag, få Becca att släppa loss ;) Allt jag behövde var en enda termin. Jag blir så lycklig när jag ser Becca med ett glas vitt i handen haha. Fast Becca har lärt mig massa grejer också som jag kan briljera med. Jag har lärt mig hur man skär en tomat, jag har lärt mig hur man skalar potatisar, jag har lärt mig hur man diskar för hand och massa annat som kan va bra i framtiden ifall min butler skulle bli sjuk.

Nu kära vänner ska jag ta mig en liten tupplur här på tåget, jag måste ta igen förlorade timmars sömn. Typiskt mig att vakna klockan 8 på morgonen..


Becca my love, jag lovar att skypa dig när jag är med Alexander så att du får höra hans vackra stämma haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0