Angie1986 tackar för sig

Sedan 2007 har jag hållt igång denna bloggen.. Ibland när jag har tråkigt kan jag läsa igenom arkivet och ge mig själv ett gott skratt. Ibland funderar jag på om jag blivit tappad bakom en vagn eller om jag bara är jävligt korkad. Men roligt har vi haft det, bloggen och jag. Ett tag handlade min blogg enbart om sex, relationer och gynekologer. Det var många som sa, Angelica, nu gick du lite för långt. Min blogg finns med som referens i en antropologisk uppsats. Uppsatsen handlar om Sex and the City. Jag satt med i en fokusgrupp och delade med mig av mina tankar.. Orden "ligga" och karljävel" är troligtvis orden som använts mest, tillsammans med uttrycket "till råga på allt". Förutom sex och annat snusk har jag skrivit mycket om träning, Harry Potter, Fredrik Reinfeldt, framtidsdrömmar och bag-in-boxar. Ett tag gjorde bloggen mig till en lokal kändis. Jag var så känd att en okänd tjej kom fram till mig på en nattklubb och sa "Men Guuuud det är ju du, jag läser din blogg". Det slutade med att vi kissade tillsammans. Till råga på allt har jag hunnit med ett bloggbråk.. Kommer ni ihåg? Angelica versus Måndagsklubben. Jag kunde inte gå utanför dörren i Falun utan livvakt.

Det känns tungt att behöva göra det här, men jag känner att det är dags.. Jag ska lägga ner bloggen och börja på nästa epok i mitt liv. Och med nästa epok följer en ny bloggadress förstås! Imorgon flyttar jag till London så i fortsättningen kan ni följa mig på www.mindthelondoner.blogg.se !

Angie1986 bugar och bockar och tackar för sig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad ledsamt det här kändes! Tur att du fortsätter på annat håll :) Och kriget med måndagsklubben kan vara det roligaste ever! Haha

2010-06-18 @ 11:14:41
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej sötnos. Har frågestund på min blogg , kolla gärna in och ställ en eller varför inte fler frågor, tack i förhand ♥!

2010-07-17 @ 16:39:02
URL: http://maandiiee.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-05-06 @ 17:57:01
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0