Avatar

Alltså, nu vet ju jag att jag är lite sen och inte alltid är först med allting.. Men den där filmen Avatar, jäklar vad konstig den är. Jag vet inte om den är bra eller dålig, lite psyko var den nog ändå. Det kanske hade varit coolare att se i 3d,, eller så kanske den blivit ännu mer overklig.. haha okej nu svamlade jag bort mig, overkligheten kanske är grejen med den här filmen :P Den hamnar iaf inte på min top 10 lista.

Nu över till något annat!
Om en vecka åker jag till London! Mitt liv är så spännande, jag vet aldrig vad som händer eftersom jag inte är typen som planerar allt in i detalj,, lite lagom spontan liksom. Fotbolls-VM börjar idag, hoppas det går bra för England. London under fotbolls-VM är en STOR fest. Jag bodde i London förra VM så jag vet ;) Folk stod och hoppade i fontänerna på Trafalgar Square. Det blir nog dock inte så mycket fotbollstittande för mig,, jag måste lägga ner hela min själ på jobbsökande.


Hmmm frågan är om jag kommer få nåt jobb, så som jag beter mig ;) Sofias BH är lika stor som mitt huvud, jag skulle kunna använda den som cykelhjälm haha

Kommentarer
Postat av: soffan

hahahahah den där bh:n är i största laget alltså

2010-06-11 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0