Ett glufsande uppvaknande

Var är jag, var är jaaaag!!??? Exakt så kändes det när en lurvig hund hoppar upp i sängen och väcker mig alldeles för tidigt. Jag trodde först det var Becca men sen kom jag på att jag var hemma hos pappa. Till råga på allt vaknade jag upp med kläderna på, typiskt mig att dricka vin som om det var vatten. Jag hamnade hos min farbror och hans fru igår kväll när jag kom hem, deras vinglas är störst i världshistorien.
Jag lyckades somna om med en stor hund bredvid mig men den sömnen varade inte allt för länge, jag fick ett barn också. När Johan åkte till skolan i morse kom han in och la Alexander bredvid mig, han låg och sög på sin jävla tutte så att jag fick huvudvärk. Jag ska vara barnvakt hela dagen. Jag har gett Alexander en kaka och bytt blöja. Vad ska jag göra nu då? Han kan inte prata så vi har ju inte mycket att säga. Just nu hållen han på med en vinka-hejdå-lek. Jag har redan tröttnat på att sitta och vinka.


Nu ska vi ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0