Mina Drömmars Stad

Jag är alldeles för exalterad för att kunna sova, jag har fortfarande inte fattat att jag flyttar till London nästa vecka. Inser ni att jag har väntat på den dagen i 4 år? Helt galet. Jag har registrerat mitt CV på massa rekryteringssidor, men det är svårt att söka jobb när man inte är på plats så det väntar jag med. Jag ska bo på vandrarhem tills jag hittat ett jobb, sedan ska jag flytta in i ett kollektiv med massa australienska killar (I wish). Och givetvis kommer jag hitta ett jobb! Jag brukar drömma mig bort till alla marknadsföringsjobb som finns. Jag skulle kunna döda för ett. MEN jag ska försöka att inte vara så kräsen i mitt jobbletande. Det viktigaste är att jag får ett jobb som pays my bills. Till en början iaf, sen ska jag bli Marketing Manager och tjäna 1 miljon om året. I wannaaaaa beeeee a billionaire soooo fucking baaad! Egentligen har jag tänkt att undvika svenskar så gott det går (annars hade jag lika gärna kunnat flytta till Stockhom), men midsommar i Hyde Park lockar allt mer... Svenskar, brittiska jordgubbar, vin och midsommarstång. Hur ska jag kunna avstå? Är jag en looser om jag kontaktar några Londonsvenskar och firar midsommar med dom? :S
Natten till ära har jag tillochmed rotat fram gamla bilder ur arkivet från mina tidigare midsomrar i London :P


Midsommar i Hyde Park 2006. Men satan vad ung jag var på den tiden! Nu fick jag nästan lite ålderspanik. Jag misstänker att mina bröst har växt sen dess(?!)


Midsommar i Hyde Park 2007. Jag älskar att jag har samma pose på båda bilderna haha. Jag ser bara lite äldre ut :P


Dumma svenskar i Hyde Park! Små grodorna, små grodorna...


Jag tror knappast jag kommer kunna avstå ett midsommarfirande efter att sett de här bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0